[linux-network] Re: RAS

---------

From: H.ibrahim ELKIRMIZI (xybernaut@gmx.com.tr)
Date: Wed 05 Mar 2003 - 15:27:37 EET

    Ras basligi altinda bir ilgisi yok ama yinede anlatalim.
    Tabi webmin kullanabilirsin.
    Ama Oncelikle sistemin dial-up olmasi bir sorun. Dynamic dns sayesinde soru=
    na kesin bir cozum bulabilirsin. Oncelikle bunun icin ulasmak istedigin mak=
    inenin dial-up baglantisi kuruldugu zaman belirli bir domain catisi altinda=
     yerini belirlemesi gerekiyor. ISS nin belirledigi ipler surekli degiscegin=
    e gore baska care yok. Ornegin: bu servisi bedava olarak veren dyndns.org u=
     deneyebilirsin. Siteye uye olup bir domain ve uzantisini secerek "ddclient=
    " yazilimiyla sistemi her internete bagladiginda auto olarak iss nin ip num=
    aralarini belirledigin domain e gondererek calismasini sagliyor. Bunun gibi=
     bi cok yazilim sayfada mevcut. Umarim yeterli bir bilgi olmustur :)

    Iyi calismalar.