[linux-network] Re: NTP

---------

From: Qzdemir_=DEarman?= (ozsarman@netone.com.tr)
Date: Mon 03 Mar 2003 - 17:22:13 EET

    ntp ile ilgili olan paketleri kurduktan sonra (redhat tabanli rpm uyumlu bir
    sistem ise http://rpmfind.net adresinden rpm'ler cekilebilir.)

    /usr/sbin/ntpdate -b dr-zaius.cs.wisc.edu carl.cmr.gov proxy.cc.vt.edu
    odp-sun3.tamu.edu

    yukardaki komut time ayarlarini gıncelleyecektir bu komutu istenilen her
    makinada /etc/rc.local icine yazip calistirirsaniz tum sunucular senk.
    olacaktir.

    Özdemir Şarman
    Netone Internet Services
    System Engineer