[linux-network] merhaba

---------

From: kadir ulusoy (kadir@sonmezholding.com.tr)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 12:06:18 EEST

    merhaba
    suse 7.3 kullanıyorum ama bazı yerlerde ısın ıcınden cıkamadım yardımcı olabılırsenız sevınırım. sorunum yerel agda dns kurmak.. server da apachi ve squid kurulu ben yerel agda bır web sıtesı hazırlayıp yayın yapmak ıstıyorum .. explorer a ip yazınca calısıyor ama ben ıp yerıne ısım kullanmak ıstıyorum mesela www.deneme.net.tr
    gıbı.linux eyenı basladım sayılır.. yardımcı olursanız sevınırım tesekkurler...