[linux-network] ADSL (Speed Touch Pro Home)

---------

From: ulas vural (uvural@netorbits.com)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 09:39:27 EEST

    Elimde home modelibir modem var ethernetli. Bunun bağlanması için neler yapmalayım?

    ppp ve pptp programlarının kurdum ve options dosyasıyla pap-secrets dosyasında ayarlamaları yaptım ama bağlantı sağlanamıyor (default gateway i tanımladım) yapmam gereken ek bir şey var mı? Bir de ornek options ve pap-secrets dosyası gonderebilirmisiniz?

    Teşekkurler.

    Sevgiyle...