[linux-network] Re: NT Domain controller -->Linux

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 12:16:25 EEST

    samba için soyleyeyim, winbind diye bir modul var,
    bendeki samba 2.2.7-a'nnin icinde geldi. kurup
    ayarlayinca nt'deki tum grup ve kullanici listesini
    linux'ta kullanmani sagliyor. ayarlari nt'deki user
    manager for domains programiyla yapiyorum, dogrudan
    samba buna gore paylasimlari yetkilendiriyor.

    mail icin bilmiyorum

    kolay gelsin
    fr.