[linux-network] NT Domain controller -->Linux

---------

From: Necati Keseci (necati@polaris-ltd.com.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 10:46:41 EEST

    Selamlar,
    Mevcut Windows sunuculari Linuxlar ile degistirmeye basladik. NT Domain controller ile control edilen kullanicilari Linuxa nasil tasiyabilirim. Aslinda NT nin Domain Controller olarak kalmasini istiyorum bazi CAD yazilimlari nedeniyle. Ama RH9 uzerinda Samba, mail gibi sunucularda kullanicilari NT den nasil control edebilecegimi bilmiyorum.
    2. Bu kontrolleri Linuxdan yapmam gerekirse hangi sunucuda ne yapmam gerek. Bir RH9 samba+mail+web sunucusu ve bir de DNS+DHCP sunucu olarak slackware8.1 var.
    Tavsiyeleriniz ne olur?
    Tesekkur ederim, iyi calismalar,
    Necati Keseci