[linux-network] Re: SQUID Proxy

---------

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Thu 12 Jun 2003 - 11:08:49 EEST

    dedigimi geliyor olay zaten ...
    network unuz buyuk degil sonuchta
    makinenizin de en az bi p4 islemciye ve ram ce zengin oldugunu da dusunerek
    2 squid i bir arada farkli port lar uzerinde calistirmaniz sizin bir cozum olacaktir ..

    ya tam olarak bilemiyorum ama
    bu 10 kullanici icin bile ayri ayri acl tanimlayabilirsiniz galiba ...
    tam da hatirlamiyorum ama bu sekilde de cozum yaratabilirsiniz
    tam bilmiyorum ama .. yanlis da olabilir