[linux-network] Re: SQUID Proxy

---------

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Thu 12 Jun 2003 - 11:03:09 EEST

    dediiniz bir nebze dogru ..
    ama arkadasin network unde en fazla 100 kisi varsa ?
    bunlari da 50 50 bolmek istiyorsa
    aslinda biraz daha network hakkinda bilgi alabilsek
    daha ii cozumler uretebilirizi gibi ...
    yada uretilir ..
    die dusunuorum ...

    kaldi ki ben 1500 ve ustu kullaniciyi p3 650 ve 128 mb lik bir makineden guzel bir sekilde geciriyordum ..
    cok buyuk bi kasintinin da olcagini sanmiyorum ya
    neyse