[linux-network] Re: Sniffer ...

---------

From: Oktay Žahinošlu (Oktay.Sahinoglu@isbank.com.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 15:40:15 EEST

    Ethereal diye bir program var... Cok fazla kullanmadim ama basarili bir
    program.. Paketleri inceledigimiz arayuzu NAI'nin meshur Sniffer'i ile
    ayni.. Ama monitor etme, istatistik uretme, grafik olarak trafik analizi
    gibi ozellikleri NAI'nin Sniffer'i kadar basarilimi acikcasi bilmiyorum, o
    kadar fazla kullanmadim. Ama tavsiye ederim.. Kesinlikle denemekte fayda
    var. Asagidaki link'te RPM listesi var, senin linux distribution'ina uygun
    olanini download edip kurabilirsin...

    http://www.rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=ethereal

    Ben bu maili yazarken oteki mailin geldi.. Evet manageable switch'lere IP
    verebiliyorsun. Ama verdigin IP bir porta ait degil.. L3 switch'lerde onu da
    yapabiliyorsun ama sanirim biz L2 switch'lerden bahsediyoruz. Verdigin o IP
    switch'e ait. Senin o IP'den erisip manage etmen icin.. Console'dan da
    baglanabilirsin IP vermeden manage etmek istiyorsan.. Ve bir onceki mailimde
    yazdigim gibi eger switch'in destekliyorsa Network Monitoring ozelligini
    acip trafigi dinleyebilirsin.

    Kolay gelsin.

    Saygilar.

    Oktay.