[linux-network] Re: Ortak kullanılabilecek bir adres defteri...

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 22:45:42 EEST

    Selamlar,
    Fri, Jun 06, 2003 at 07:14:53PM +0300 , Devrim GUNDUZ :
    > Enver, biraz daha ayrıntılı yazabilir misin iletilerinde? En azından
    > anahtar kelimelere gereksinmem var benim. LDAP çok soyut benim için; ama
    > dedim ya, arge amaçlı çalışacağım ben.
    >
    > Yani bu işi LDAP'da nasıl yapabilirim; hangi "for dummies" uygulamalar
    > benim için faydalı olabilir?

    LDAP-implementation-howto vardi www.tldp.org'da. Birde, ozel olarak
    adres defteri istedigin icin, ibm developerworks'de bir LDAP-based adres
    defteri dokumani okudugumu hatirliyorum. Dokuman oldukca fazla, ama
    ldap'in kendi dokumanlarini okuyarak baslamak en mantiklisi olacaktir
    sanirim.

    iyi calismalar;

    --
    Baris Metin