[linux-network] Re: Ortak kullanılabilecek bir adres defteri...

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 06 Jun 2003 - 19:14:53 EEST

    On 6 Jun 2003, Enver ALTIN wrote:

    > Evolution openldap client ile addressbook kullanabiliyor. Outlook da
    > oyle.

    Enver, biraz daha ayrıntılı yazabilir misin iletilerinde? En azından
    anahtar kelimelere gereksinmem var benim. LDAP çok soyut benim için; ama
    dedim ya, arge amaçlı çalışacağım ben.

    Yani bu işi LDAP'da nasıl yapabilirim; hangi "for dummies" uygulamalar
    benim için faydalı olabilir?

    Teşekkür.

    --
    Devrim GUNDUZ