[linux-network] squid

---------

From: Erdem TAŞKIRAN (erdem@cumhuriyet.com.tr)
Date: Tue 03 Jun 2003 - 14:44:45 EEST

    Arkadaşlar selam,
    Squid de belirtilen bir sitenin bir linkine gidişi nasıl engelleriz örnek olarak kullanıcı www.abcdefghi.com a girsin ama www.abcdefghi.com/manager/login.asp linkine izin vermesin ben bunu squid.conf içinde aşağıda verdiğim örneklere göre yaptım.
    fakat bir türlü önleyemiyorum www.abcdefghi.com/manager/login.asp tamam yasaklıyo fakat büyük küçük harf le değiştirdiğimde mesela www.abcdefghi.com/mAnAger/loGiN.asp gibi yapınca site geliyo bunu nasıl önleyebilir.

    acl yasakliweb dstdomain "/usr/local/squid/etc/yasak"
    acl yasakliword url_regex "/usr/local/squid/etc/yasak2"
    acl yasaklikelime urlpath_regex "/usr/local/squid/etc/yasak3"
    acl yasak dstdom_regex "/usr/local/squid/etc/yasak4"

    Saygılar,

    Erdem TAŞKIRAN