[linux-network] Re: ADSL Modem+Route ile yerel aga ulasim (SORUN COZULDU)

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 21:00:29 EEST

    ZyXEL 650r modemi satan firmanin turkiye temsilciligiyle gorustum, sagolsun=
    lar=20
    inanilmaz sabir gosterdiler ve onlarin bana verdigi bilgilerle ayarlamalari=
    =20
    yaptik. Baska bir internet servis saglayicidan da baglanarak test ettik ve =
    su=20
    anda internet uzerinden ic agimizdaki FTP, servere ve diger sunuculara=20
    baglanabiliyoruz.

    isin asil puf noktasi ise modemin icindeki nat tablosunda yonlendirme yapti=
    k=20
    ayrica proxy+firewall serverdende tekrar yonlendirerek diger sunuculara=20
    erisebildik.=20

    yardimci olan listedeki arkadaslara ve www.zyxel.com.tr deki arkadaslara da=
    =20
    tesekkurler.

    Per 31 Tem 2003 20:28 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:

    =2D-=20
    Slackware 9.0
    Zafer BAHADIR
    Bursa Hakimiyet Gazetesi