[linux-network] redhat 9 + qmail-auth

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 12:44:12 EEST

    Slm. rd9 uzerine qmail+auth kurdum. ama authentication yapmiyor.
    tcp.smtp dosyasi ayarlari dogru. rcpt to ayarlari ok. yani bildigim
    hersey tamam durumda (daha once 7.3 uzerine kurdugum icin bunlar
    diyorum. test server calisir halde yanimda). ama meret bir turlu
    calismiyor. yani mail atiyor ama auth yok. her maili aliyor. anlicaniz
    tam bir relay acigi var. ALLAH askina bir bunun sebebini soyleyebilir
    mi? deli olucam. Simdiden sagolun.

    ozmen demirkol