[linux-network] Re: ADSL Modem+Route ile yerel aga ulasim

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 10:39:20 EEST

    Ben hala sisteminizin nasıl çalıştığını anlayamadım. Aşağıdaki soruları
    yanıtlarsanız belki yardımcı olabilirim.

    1- Proxy makinenizin üzerindeki LAN ve WAN tarafındaki IP adresleri nedir?
    2- Router'ın bir IP adresi var mı? Telnet'le falan ulaşabiliyor musunuz?
    Nedir IP adresi?
    3- Proxy makineden PPPoE'yi Dial ediyor musunuz internet'e bağlanmak için?

    Kolay gelsin
    BURHAN