[linux-network] Re: ADSL Modem+Route ile yerel aga ulasim

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 10:11:19 EEST

    Selam.
    Mesajimi dikkatle okursaniz INTERNETE CIKABILIYORUM orada sorun yok,=20
    INTERNETTEN ICERIYE GIREMIYORUM. mailserver, ftp server kurup internet=20
    uzerinden kullanmak icin.

    NAT ayarlari ile iligili yardiminiz olursa sevinirim.=20

    Per 31 Tem 2003 09:23 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:

    =2D-=20
    Slackware 9.0
    Zafer BAHADIR
    Bursa Hakimiyet Gazetesi