[linux-network] cajun, network, vs

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 29 Jul 2003 - 21:53:14 EEST

    cajun switch/router vs cihazlarla ilgili detayli bilgiyi nereden edinebilirim? Konfigurasyon ile ilgili sorunlar yasiyorum ve sanirim telefonla teknik servis imkani (ucretsiz) yok. Cihazlarla birlikte teslim edilen kitaplar icinde de aradigim seyler yok.

    Konfigurasyonlari ve yonetimleri ile ilgili bilgi edinmek, mumkunse kimseye muhtac olmayacak bir seviyeye gelmek istiyorum.

    Saygilar.
    Umut.