[linux-network] Re: ethernet

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 29 Jul 2003 - 21:45:32 EEST

    Cozum degildir, paylasayim dedim:

    Production serverlar arasinda minik bir cluster olusturmak
    maksadiyla ben de ikinci ethernet kartlarini takmistim.
    birisi slackware, digeri redhat kurulmus iki cengavere...
    Slackware'e tanitmak cok kolay oldu. Her iki kart da 8139 idi
    ve tek problem yeni kartin eth0 olmak istemesi oldu. Ben de
    router'a giden kabloyu diger karttan cikarip ona taktim.
    Diger ayarlari da rc.inet1'den elle yapip canafar gibi kurdum.

    Mini clusterin diger ucundaki canavar Redhat idi. Elimde
    bir tane farkli kart vardi, ona taktim (akillica di mi)
    Ama bir turlu eth1'i gosteremedim. Oynarken eth0 uctu.
    Ilk ethernet ifconfig ile ip almis gorunurken herhangi bir sekilde
    ping atmiyordu tum sacmalama ihtimallerini denememe ragmen.
    Karti cikardim, mini projemden vazgectim ve kendi haline biraktim redhati.
    Birgun slackware kurarsam buna, o zaman gecerim diye gecirdim
    icimden.

    Saygilar.
    Umut