[linux-network] Re: qmail hesap sayisi kisitlandirmasi

---------

From: Tugba Tosun (ttosun@teknotel.net)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 17:05:09 EEST

    Teşekkür ederim öncelikle,
    Arabirim olarak qmailadmin kullanıyorum ve orda Pop Hesapları bölümünde
    Kullanıcısayısı/Unlimited şeklinde bir başlık var.Bu da demek oluyor ki
    unlimited ayarı yapılabiliyor ama ben de google'da birşey bulamadım.Aramaya
    devam ediyorum, gene de aklına birşey gelen olursa haber verirse sevinirim.
    Saygılar,
    Tugba