[linux-network] Re: qmail hesap sayisi kisitlandirmasi

---------

From: Umut PHP (php@kakalak.org)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 15:58:58 EEST

    Bildigim kadariyla hayir..
    ulu google'a da sordum, o da bilmedigini soyledi.
    ama arabirim olarak ne kullaniyorsunuz?
    eger vadduser/vdeluser kullaniyorsaniz
    basit bir wrapper script ile once mevcut
    domain'e ait mailbox sayisini kontrol
    edip belirlediginiz limiti gecmediyse
    yenisini acarsiniz vs...

    eger qmailadmin kullaniyorsaniz
    belki biraz source'unu karistirip
    patch etmeniz gerekebilir. benim kendi
    uzerinde calistigim bir control panel
    mekanizmasi var ve bu kontrolu
    yapiyorum.

    eminim ki bu konuda patch de vardir.
    birisi dusunmustur ve yapmistir mutlaka.
    ama google ile daha kapsamli ve sabirli
    bir arama gerektiriyor olabilir...

    saygilar.
    umut.