[linux-network] Re: Broadcast

---------

From: Serdar KOYLU (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Mon 21 Jul 2003 - 13:39:26 EEST

    Selamlar..

    Temel kaide olarak basta kfir (I/II) chipsetli mpeg encoder kartlari Linu=
    x ile=20
    kullanilabilir. Daha sonra VideoLAN server ile broadcast yapilabilir. Bu=20
    olmazsa, bildigimiz TV kartlari ffmpeg ile MPEG stream yapar hale=20
    getirilebilir..

    Bu bligler isiginda, belki tek bir kutu icinde olmasa bile, maliyet yonun=
    den=20
    uygun bir cozum basit bir cluster vs. olusturarak yapilabilir. Gereken di=
    ger=20
    seyler Linux altinda zaten gani gani mevcut..

    Saygi ve sevgiler..

    Pts 21 Tem 2003 13:13 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: