[linux-network] Re: diskless makinalarin BOOTP'den aldiklari image ile acilmasini saglamak - Etherboot & Netboot - Wrong ramdisk image

---------

From: Serdar KOYLU (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 19:56:08 EEST

    Selamlar..

    Oncelikle bu mesaji bir Turkce yollamayi deneyebilirmisiniz ? Ayrica MS-DOS
    sorunlari icin MS'a basvurmak daha iyi olacaktir. Genede, sunu belirtelim,
    MS-DOS sistemleri Standart bootp uzerinden boot etmeniz zor. nwserv kurup,
    IPX uzerinden boot etmeyi deneyin..

    Saygi ve sevgiler..

    Per 17 Tem 2003 19:14 tarihinde şunları yazmıştınız:
    > Yabanci bir listeye kötü ingilizcemle yönelttiğim bir soruyu belki
    yanıtlayabilirsiniz diye size de gonderiyorum.

    > Bu problemi cozmem elimdeki projenin ilerlemesi icin gerek kosul oldugundan
    ve internette gunlerdir arastirmama ragmen soruna cozum bulamadim, bu yuzden
    bu maili atiyorum..