[linux-network] Re: CommuniGate PRO - kullanan var midir?

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 23:52:12 EEST

    * Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> [2003-07-16 23:37:35+0300]
    > Az once google vs karistirirken adini daha once duydugum ama
    > "tanisma" sansina erisemedigim ustte yazdigim urune rastladim.
    >
    > http://www.stalker.com/CommuniGatePro/
    >
    > Bilmeyenler icin, ustteki baglantida ayrintili aciklamalar var.
    >
    > Simdi sorum su: Bu yazilimi kullanan var mi? Memnun mu? OlasI sIkIntIlarI
    > nedir? Hemen gece gece bir rpm indirip kurdum; web arayuzune de eristim.
    > iyi calismadi ama yarin sakin kafayla ayrintilarina da girerim. Guzel
    > ozellikleri var gibi; ama ornegin bir Postfix+OpenWebmail+****GroupWare
    > uclusunden farkli olarak ne sunuyor?

> [...]

    Gecenlerde `linux-baslangic' listesine `anadolu.edu.tr' domain'li bir
    arkadas tarafindan gonderilen posta'da "Bu mesaj CommuniGatePro'nun
    deneme surumuyle gonderilmistir" gibi ingilizce bir baslik gozume
    carpmis idi. Usenmedim, bir hafiyelik yaptim :-) Bu urun Anadolu
    universitesinde kullaniliyor:

      http://home.anadolu.edu.tr/Lists/default.html
      http://mail.anadolu.edu.tr/Guide/default.html

    Belki admin'i yardimci olabilir...