[linux-network] Re: Antivirus yazilimi konusunda neye karar verdik?

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 18:27:17 EEST

    On Wed, 2003-07-16 at 18:16, Devrim GUNDUZ wrote:
    > Merhaba,
    >
    > Antivirus yaziliminda neye karar verdi camia? RAV'in durumu netlesti mi?
    > Uygun fiyatli, basarimi yuksek ne onerebilirsiniz? Daha dogrusu iki
    > gundur oneriler geliyor da; birine karar verebilen oldu mu?
    >
    > Saygilar.

    Selamlar,

    RAV AntiVirus ile ilgili su ana kadar yapilan resmi bir aciklama mevcut
    degil. Bundan dolayi da su zamana kadar sunlar olacak diyemiyorum.

    Baska alternatif dusunurseniz, Central Command'in Vexira AntiVirus
    yazilimini onerebilirim. Fiyatlari oldukca makul ve basarimi da iyi.
    Ancak henuz RAV'daki multiplatform destegi ve spam filtreleme
    ozellikleri bu urunde yok. Ancak soyle bir geriye bakiyorum da, RAV'i
    Turkiye'ye getirdigimizde bu ozellikler RAV'da da yoktu.

    Eger begenirseniz, Vexira AntiVirus'u yine Ankara GTK Bilgisayar'dan
    temin edebilirsiniz, Turkiye Yetkili Saticisi'dir.

    Saygilar,

    --
    Kemal M. Ergur
    Ankara GTK Bilgisayar Sis.