[linux-network] Re: Antivirus yazilimi konusunda neye karar verdik?

---------

From: Serhat Umar (serhat@secureinbox.net)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 21:20:12 EEST

    RAV cozumunu OpenBSD+Qmail ile kullandim ve kullaniyorum cok da memnun
    kalmistim, ama seneye durum ne olur bilemiyorum sonucta Microsoft GeCAD
    firmasinin antivirus teknolojisini satin aldi ve bundan sonra GeCAD
    antivirus cozumleri uretemeyecek ve Microsoft da Unix e destek veririmi?
    Bilemem :)

    Su an KAV + QMail ikilisini de FreeBSD uzerinde test ediyorum, Mailbox veya
    Mail Trafigi olarak iki ayri sekilde lisanslandirilabiliyor, 1 aylik demo
    sürümü 1.000Mailbox destekleyecek sekilde geliyor, RAV da oldugu gibi Web
    GUI ile yonetilebiliyor, henüz tam olarak mail sistemine yük bindiremedim
    önümüzdeki hafta icinde yük üzerinde deneyecegim tarama moturunun
    performansini görecegiz, ayrica RAV daki antispam özelligi KAV da standart
    olarak gelmiyor bence bu bir dezavantaj...

    Serhat