[linux-network] Re: samba' da netbios

---------

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 17:01:24 EEST

    11 Temmuz 2003 Cuma tarihinde ozgur gursoy şöyle yazmış :

    og> server niyetine :) kullandigim makinamin ozellikleri :
    og> intel islemci, 256 mb ram, mandrake 9.1

    og> samba kurdum bir sekilde, ancak samba calisiyorkene insanlar benim servere
    og> ziyaret edip geziniyorlar,
    og> iptables -t nat -A POSTROUTING -j MASQUERADE
    og> komutu yardimiyla internet cikisimi paylastirdim.

    og> netbios' u nasil kapatabilirim ? calisan servislerde netbios -a
    og> rastlayamadim ?

    og> bir de, samba da userlari ve sifrelerini linux users dan almasini soyledim
    og> (webmin araciligiyla)
    og> ancak, yine webmin araciligiyla yalnizca kendi dahili networkum
    og> (192.168.0.1/10) dosyalara ulasabilsin dedigim de disarisi da ulasamiyor,
    og> biz de.. yani, ancak public erisime acabiliyorum.

    og> kafam da bayagi karisti aslinda.. tesekkur ederim simdiden..

    smb.conf dosyanizi yollayabilirseniz yardimci olurum.

    --
    İyi günler,
     Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr