[linux-network] Linux Terminal Server ve Windows Terminal Server

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 16:58:50 EEST

    Merhabalar,
    Burada geçen tüm çalışmalar eğitim amaçlıdır.

    15 kullanıcılı Citrix ve Terminal Server lisansımız var.fakat kullanıcı
    sayımız bazen gün içinde 20 oluyor.
    Belli bir zaman sonra sınırı aştığımız için kullanıcılarımız bağlanamıyor.
    Bende Linux Terminal Server yardımı ile önce Linux onun üzerinden Citrixe
    bağlanıyorum.
    Fakat Windows Terminal Server benim ip adresimi buluyor ve değişen bir şey
    olmuyor.

    Yapmak istediğimi anladınız sanırım.Eğitim amaçlı olarak bu çalışmanın
    başarılı olabilme şansı varmı.

    winx----->LinuxTerminalServer----->WindowsTerminalServer

    Not:Bu maile vereceğiniz cevaplar bir eğitim çalışmasına yardım olabilecek
    cevaplardır.

    İyi Çalışmalar

    Ismet Sonmez
    Bsy Bilgi Sistemleri