[linux-network] Re: qinstall kurulum sorunu

---------

From: M.Sinan (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 14:43:15 EEST

    Selamlar,

    www.lifewithqmail.org
    www.enderunix.org

    Bu iki adresteki qmail dokumanlarini harmanlayarak cok guzel calisan bir
    sistem edinebilirsiniz. Sadece enderunix.org daki de yeter, ancak
    lifewithqmail.org daha aciklayici bilgiler iceriyor.

    Kaynaktan kurmaniz hakimiyetiniz acisindan daha yararli olur
    kanaatindeyim.

    Saygilarimla

    M.Sinan BEYRIBEY
    Uludað Üniversitesi