[linux-network] Qmail da attachment filtreleme

---------

From: Metin Pasaoglu (pasaoglum@itu.edu.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 18:20:23 EEST

    merhaba,

    qmail kurulu bir sistemde attachment filtreleme yapmak istiyorum. Ancak
    qmailscanner icin gerekli perl module'unu yuklemeye calisirken, makefile da hata
    cikiyor.

    Maildrop ile bunu yapip yapamiyacagimi bilmiyorum.

    Sonucta istedigim sey sadece iceri giren maillerde attachmnet ayiklamak.

    Bir sekilde yardimci olabilecek bir arkadas olursa sevinirim.

    Mailserver Qmailtoaster dosyalarindan Redhat 9.0 server uzerine kurulu

    Iyi calismalar
    Metin

    This mail sent through IMP: http://webmail.students.itu.edu.tr