[linux-network] Re: onemli squid

---------

From: kadir ulusoy (kadir@sonmezholding.com.tr)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 11:53:09 EEST

    yardımlarınız ıcın tesekkurler.. message dosyasında rsolv.conf la ılgılı hata verıyormus.. nasıl olduysa resolve.conf dosyası sılınmıs yada ısmı degısmıs.. bır anlam veremedım dogrusun. bırde dısarıdan bırısı gırıp degıstırmıs olabılırmı.. normalde benım belırledıgım ıp aralıgı dısındakı makınaların cıkısı yasak. ama ıcımde supe var sogrusu..
    not : engin ozturk e ayrıca tesekkurler..