[linux-network] Re: aptal terminal

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Mon 07 Jul 2003 - 12:42:56 EEST

    Enver ALTIN wrote:

    > Merhaba,

    > Yaniti yanlis yerde ariyorsunuz.

    Bence dogru yer.
    Aptal terminellerden windows u soyle kullandirabilirsiniz:

    X calistiran disksiz aptal terminalinizi kurun.
    Siki ve bol ramli, buyuk diskli bir linux server iniz olsun.
    Buna Vmware kurup kullancilar icin windowslar kurun.
    Aptal terminaldeki arkadaslar bu windowslari kullanip
    goruntulerini kendi onlerine alsinlar.

    Hatta sablon bir windows kurulumu olsun.
    Bunu kullancilar arasinda kopyalaya kopyalaya kullanin.
    Tabii windows lisans gereksinimlerin halen mevcut olacak.

    Kolay gelsin........Imran