[linux-network] Re: aptal terminal

---------

From: Usta (usta@mardin.gov.tr)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 09:20:38 EEST

    Selamlar,

    Tam olarak sizin söylediğiniz şey,
    Teşekkür ederim.
    Saygılar
    ----- Original Message -----
    From: "Serdar KOYLU" <skoylu@gizemcafe.net>
    To: <linux-network@liste.linux.org.tr>
    Sent: Sunday, July 06, 2003 10:23 PM
    Subject: [linux-network] Re: aptal terminal

    Selamlar..

    Windows'ta aptal terminal kullanamazsiniz. Ancak Thin Client
    kullanabilirsiniz. Bu, islemci, harddisk, RAM kaynaklari nispeten dusuk olan
    ama her halukarda tam bir bilgisayar olan bir sistem. Aptal terminal ise
    sadece goruntu ve klavye (bazen fare) yetenegi olan sistemlerdir. Bilhassa
    hic bir saklama birimleri yoktur, RAM ise sadece regen/frame buffer
    icerigini
    alacak kadar kucuktur ve Bu sistemlerde Windows'lar kullanilamaz.

    Sizin ne istediginiz tam olarak anlasilamiyor. Linux serverdeki uygulamalar
    icin Windows makineleri client mi yapacaksiniz ?

    Saygi ve sevgiler..

    Paz 06 Tem 2003 21:55 tarihinde şunları yazmıştınız: