[linux-network] Re: Antivirus

From: Murat USTUNTAS (ustuntas@bimel.com.tr)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 11:29:35 EET

Kucuk bir duzeltme ve eklenti.

"Ticari olarak kullanacaksaniz." cumlerisini "Ticari olarak
kullanmayacaksiniz." olarak
degistirmek istiyorum.

Linux uzerinde calisan Tum Virus tarama programlarinin listesi:

* CyberSoft VFind
* Dr Solomon's AntiVirus
* F-Secure Inc. (DataFellows) F-Secure AV
* H+BEDV AntiVir/X
* Kaspersky Anti-Virus
* Network Associates Virus Scan for Linux
* Sophos Sweep
* Trend Micro FileScanner
* CAI InoculateIT
* GeCAD RAV AntiVirus 8 (preliminary support)
* ESET Software NOD32 (preliminary support)
* Command AntiVirus for Linux

Iyi Calismalar,

Murat Ustuntas