[linux-network] Re: Antivirus

From: Murat USTUNTAS (ustuntas@bimel.com.tr)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 11:20:48 EET

Merhaba,

Eger ticari olarak bu virus tarama programini kullanacaksaniz, antivir size
uygun bir program. Ticari olmayan ve kisisel kullanimlar icin bu programi
tercih edebilirsiniz. Amavis-perl programinida kullanarak gelen-giden
epostalarinizi
virus kontrolunden gecirebilirsiniz. Antivir lisansini web sitesine
kisisel bilgilerinizi
girerek temin edebilirsiniz.

Antivir Web Sitesi: http://www.antivir.de/

Guncellemeleri crontab dosyasi icerisine yaparak gerceklestirebilirsiniz.

Iyi calismalar,

Murat Ustuntas