[linux-network] Re: [linux-network] Re: [linux-network] iç network ve wan

From: Orkun \ (karatekid@softhome.net)
Date: Sun 26 Jan 2003 - 16:12:56 EET

Teşekkür Ederim.
O iptables satırını bende yazmayı düşündüm fakat her program ve her client
için ayrı ayrı onu yapmak çok uzun sürer ve belki bir güvenlik açığıda
yaratabilir. Açık portların işi bitince kapatılması lazım çünkü...
Ayrıca bu iptables işini otomatik yapan bir program yokmu?
Örneğin: .0.3'lü makinadan bir host açılınca bunu router makina otomatik
tanıyıp veya iki tarafada yüklenen bir program sayesinde tanıyıp iptables
rule'u otomatik yazması gibi ve .0.3'lü makinada gerekli uygulama ve port
kapandığı zaman iptables'dan bu rule'un silinmesi gibi??

> Selam
> istiyorum. Fakat windowsupdate'ın sayfasına girince hata veriyor ve hatada
> muhtemelen ana makinada winxp olduğunu zannetmesi. Ana makina linux.
Ayrıca