[linux-network] Re: SNAT

From: Gökhan Erton (gokhan@qitt.net)
Date: Fri 24 Jan 2003 - 08:29:08 EET

1. Network unuzun 192.168.10.0/24=20
2. 195.38.16.198 in size ait bir sabit ip=20
3. Gerekli routing ayarlarini yaptiginizi
   oldugunu kabul ederek;=20

/sbin/iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.10.0/24 -o eth1 -j SNAT
--to 195.38.161.198

seklinde iptables ile SNAT yapabilirsiniz. Fakat IPTelephony kullanma
hususunda bir garanti veremem. Hatta NAT uzerinden kullanabileceginizi
zannetmiyorum. En iyi ihtimalle sizin disariya giden aramalariniz
gerceklesebilir, disaridan cagri alamazsiniz. Arkadaslar bu konuda
yanlisim varsa duzeltsin.

Kolay gelsin;

G=F6khan Erton