[linux-network] SNAT

From: zeus gift (zeusgift@hotmail.com)
Date: Fri 24 Jan 2003 - 06:48:13 EET

merhaba,
iptables'te SNAT kullanarak disariya IP min gercek ip olarak yansitilmasini
istiytorum. Sebebi ise IPTelephone kullanamak istememizdir.
Elomde iki ethernet kart var. eth0: 192.168.10.1 eth1:195.38.161.198 bunu
nasil yapabilirim.

tesekkur ediyorum.
necip.

>From: "Serdar Aytekin" <serdar-linux@eximinter.com>
>To: <linux-network@linux.org.tr>
>Subject: [linux-network] Re: [linux-network] Squid te bugmı var?
>Date: Thu, 23 Jan 2003 09:35:24 +0200
>

>Merhaba,
>
>ECN (Explicit Congestion Notification) 'i "echo 0 >
>/proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn" ile disabled etmeyi deneyin.
>
>Daha once squid kullandigim sistemde benzer problemi yukarida bahsettigim
>yontem ile (ECN' yi disabled ederek) cozmustum.
>
>Saygilarimla
>Serdar Aytekin

STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*