[linux-network] Re: Ynt: nameserver

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 17:56:05 EET

Amaç şu:
Bi arkadaşlar hosting reseller aldık.
Birkaç tane site açıcaz.
Hepsine 10 dolar 20 dolar tek tek bayılıcağımıza 50 doları toptan verelim
bütün herşey kontrol altında olsun dedik.
Reseller'ı aldık güzel ama hala açılmasını bekliyoruz. Ben kendim gidip
nameserverları ayarlıyım dedim invalid hatası aldım. Adamlara diyorum işimiz
var falan diyolar. Parayı geri istiyeceğim çok yakında ...

> 23 Jan 2003 17:26 EET tarihinde yazmışsınız:
> Merhaba,

> Siz o alana girilmesi gereken turden bir deger girmediginiz icin boyle
bir hata veriyor.
> Sana en azindan invalid hatasini ornekle anlatayim;
> invalid hatasi genellikle sayi girilmesi gereken yere karakter girilince,
> karakter girilmesi gereken yerede sayi girilince verilen bir hatadir.
> bu uygun bir deger degildir diyor...
> yapmaniz gereken cok basit dns server name girilmesi gereken yere dns name
girmek,ip gereken yerede ip girmek...