[linux-network] Re: nameserver

From: Davut Topcan (davut@karadenizholding.com)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 16:03:16 EET

23 Jan 2003 15:55 EET tarihinde yazmışsınız:

> Selam Arkadaşlar,

Merhaba
> Bir domain aldım ve buna nameserver olarak kendi makinamı vermek istiyorum. Domain veren servisin nameserver alanına kendi ipmi yazdığım zaman kabul etmiyor. Invalid nameserver şekilde bir cevap alıyorum. Bir ipyi nameserver yapmak için biryerden register falanmı etmek lazım? Nasıl nameserver yapabilirim?

Oncelikle kendi serverinde gerekli tanimlari yamalisin,

 diyelimki domain xxx.com olsun bu domaini kendi makinanda tanimladiktan sonra artik nameserver ismin ne ise onu ve ip yi yazip (tabi bu arada senden 2 tane name server isteyecektir.) tamam dersen problem kalmaz.
 Kolay gelsin..

DT