[linux-network] PDC

From: Alper Ay (aay@tusside.gov.tr)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 16:47:40 EET

Merhaba,

red hat 7.2 de samba ile PDC kurmaya çalışıyorum.

conf dosyaında gerekli ayarları yaptım

smb deamon'ı aktif hale getirdim

smbpasswd -a ile root passwordunu belirleyip smbpasswd -e ile enable
yaptım.

fakat win2000'de bu ağa bağlanmak istediğimde geçersiz yada yok diyor
fiziksel bir sorun yok aynı networkteler ve ping edebiliyorum.

hosts allowdan şüphelendim ama verdiğim network win2000 aynı

yardım ederseniz çok sevinirim

iyi çalışmalar