[linux-network] Re: Gentoo Semineri

From: yusuf emre ozensoy (emre_ozensoy@yahoo.com)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 12:54:16 EET

ozgur ben seninle malesef ayni fikirde degilim

sunum zaten 18:30da basladi.nerdeyse 1 bucuk saat
ileri duzeyde kullanicilar icin detaydan baska birsey
anlatilmadi. (baslangic duzeyinde birisi
olarak)insanlarin bu kadar zamani bolca harcamalari
uzdu beni dogrusu.insanlarin tam yemek saatinde bu
kadar rahat anlatmalari ve bana gore kendi dinlenme
saatinden calmalari hata. ayrica bir konsola donup bir
prezantasyona donmeleri tamamen amotorce ve kafa
karistirici bir hadise ...

normalde sizin bir dusuncenizi savunmak icin cogu
zaman 5 dakikaniz vardir daha fazla degil..

insanlar yani ben kendi adima konusayim nasil
kuruldugunu pratik olarak oncelikle gosterecekler
umidi ile geldim ama husran...

zamanin daha dogru kullanildigi ve daha amator ruhlu
profesyonel seminerlere...