[linux-network] Gentoo Semineri

From: cozgur@ae.metu.edu.tr
Date: Thu 23 Jan 2003 - 11:42:01 EET

Dun aksamki Gentoo Linux dagitimi semineri icin LKD ve Core Grubu'na tesekkur
etmek istiyorum. Ileri seviye kullanicilara yonelik bir dagitim olmasina ragmen
Core Grubu'ndaki arkadaslarimiz son derece anlasilir sekilde anlattilar
Gentoo'yu. Sabirla basit kisaltmalarin bile ne oldugunu aciklayarak anlamamizi
sagladilar. Ve seminerin sonunda da ornek bir kurulum yaptilar. Buyuk ekrandan
bir kurulum izlemek gercekten zevkliydi dogrusu. Nice boyle
seminerlere...