[linux-network] Re: masq

From: Ozan Eren Bilgen (mavi@gsu.linux.org.tr)
Date: Tue 21 Jan 2003 - 22:58:02 EET

i=C3=A7 a=C4=9Fdaki 192.168.0.1, 212.4.44.57 =C3=BCzerinden ba=C5=9Fka bir =
makinaya
ula=C5=9F=C4=B1rsa, paketin IP header'=C4=B1

  ---------------------------
| IP HEADER |
| ... |
| SRC IP: 212.4.44.57 |
| ... |
| --------------------- |
| | IP HEADER | |
| | ... | |
| | SRC IP: 192.168.0.1 | |
| | ... | |
| | --------------- | |
| | |PROTOKOL PAKET=C4=B0| | |
| | --------------- | |
| -------------------- |
| ... |
  --------------------------

=C5=9Feklinde gidece=C4=9Finden, i=C3=A7 ip g=C3=B6r=C3=BCn=C3=BCr. nat s=
=C3=BCrecinde makina i=C3=A7erdeki
ip'nin =C3=BCzerine kendi ip'sini bindirir.

bu s=C3=B6yledi=C4=9Finizi yapan sadece o bahsetti=C4=9Finiz site de=C4=9Fi=
l, dolayisiyla
herhangi bir program da olabilir

licq mesela, oradan baksaniz 212.4.44.57/192.168.0.1 g=C3=B6z=C3=BCkecekti.

ozan eren bilgen
gsulinux

On Tue, 2003-01-21 at 19:31, G=C3=BCray SATICI wrote:
> sanirim hadise su ..=20
> en azindan bu olaya ben boyle bir kanaat getirdim ...
> oncelikle bunun bir acik olduunu sanmiyorum ...
> olay seyle alakali sanirim=20
> tcp paketlerinin icerikleriyle ..=20
> gate bu paketin hangi pc ye gidecegini bildigi gibi bu sanirim=20
> karsi web server a giden pakette de belirtilio gibi gibi ...
> pakette de bu veri okunabilior ve sayfaya yansitiliyor
>=20
> ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem ama=20
> ben mevzunun tcp paketleri ile alakali olduu kanisindayim :)=20
>=20
> [...]
--=20
ay visne ayol bildigin visne ortalik yikiliyo cangidi cangidi cank