[linux-network] Re: masq

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 21 Jan 2003 - 17:31:53 EET

sanirim hadise su ..
en azindan bu olaya ben boyle bir kanaat getirdim ...
oncelikle bunun bir acik olduunu sanmiyorum ...
olay seyle alakali sanirim
tcp paketlerinin icerikleriyle ..
gate bu paketin hangi pc ye gidecegini bildigi gibi bu sanirim
karsi web server a giden pakette de belirtilio gibi gibi ...
pakette de bu veri okunabilior ve sayfaya yansitiliyor

ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem ama
ben mevzunun tcp paketleri ile alakali olduu kanisindayim :)

yanlissa da dogrusunu ogrenmek isterim ...