[linux-network] Re: dns ve hosting

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Sat 18 Jan 2003 - 17:43:11 EET

Benim amacım aslında www satmak falan değilde. Register.com 'a girdiğimde
şaşırdım aslında. Bende bu işlerin bu şekilde olduğunu aşağı yukarı
biliyordum. Orada adam www.balci.com 'u satıyorlar. Tekrar baktığımda
anladım onlar hosting de veriyorlar. Kendi makinama bi domain alcam. Network
üzerindeki her makinaya ayrı bir isim vercem. Hangisi yazılırsa ondaki
servisleri kullancam. Düşündüğüm şey bu.

Teşekkür Ederim...

> [...]
> satin alamazsiniz, adadada.com'u alabilirsiniz dedim.
> 2. eger balci.com baskasininsa ama sizde host|dns ediliyorsa, www'sini
> verip kendisini elinizde tutmaniz, en acik tabirle gasptir. adama ev
> satip sadece holunu kullanmasina izin vermektir. biraz kaba bir analoji
old=
> u ozur dilerim ama=20
> boyle anlatabildim.
> 3. boyle bir sey yapilmaz cunku cogunlugun fikrinin onemli oldugu bir
> alandir web ve siz www'li adresi satarsaniz o ismi pratikte kaybetmis

ald=3DFDysan=3DFDz=
> bu
a.balci.com,