[linux-network] Re: dns ve hosting

From: Ozan Eren Bilgen (mavi@gsu.linux.org.tr)
Date: Sat 18 Jan 2003 - 13:26:58 EET

1. teknik olarak yapilamaz demedim, sadece www.adadada.com'u register'dan
satin alamazsiniz, adadada.com'u alabilirsiniz dedim.
2. eger balci.com baskasininsa ama sizde host|dns ediliyorsa, www'sini
verip kendisini elinizde tutmaniz, en acik tabirle gasptir. adama ev
satip sadece holunu kullanmasina izin vermektir. biraz kaba bir analoji old=
u ozur dilerim ama=20
boyle anlatabildim.
3. boyle bir sey yapilmaz cunku cogunlugun fikrinin onemli oldugu bir
alandir web ve siz www'li adresi satarsaniz o ismi pratikte kaybetmis
olursunuz.

ozan eren