[linux-network] Re: gprs baglanti problemi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 10 Jan 2003 - 19:09:25 EET

Merhaba,

Fri, 10 Jan 2003 16:31:49 EET tarihinde Serdar Koylu
<serdarkoylu@fisek.com.tr> yazdi:

SK> Windows'ta COMx: Portlarini Sniff edebilirsin. Download.com vs. biraz
SK> kurcalarsan saniyorum bir kac shareware bulma imkanin olur. Bunlarla,
SK> modeme verilen komutlari gorme sansin var.
SK> Bir diger cozumde su olabilir, eger sniff edemiyorsan. Bir ara cross
SK> kablo (RS232) kullanarak Windows'u Linux'a bagla. Linux'un diger seri
SK> portundan da modeme bagla. Boylece, Windows'un modeme yazdiklarini
SK> ttySx'lerden okur, otekine yazarsin.
Tam caresiz adam cozumu olmus :-). Once bir tamamen ppp compression
modullerinden arinmis modul destegi olmayan bir cekirdek derleyerek isi
saglama almak istiyorum. O da olmazsa artik...

SK> Eger bulamazsan, Pazartesi Malatya'da yukleniriz bu ise.
Zaten zilyon tane ppp opsiyonu, init stringi, telefon ayari ile oynamaktan
cok basit bir seyi goremiyorum gibi geliyor bana. Uc kafa her zaman bir
kafadan daha iyidir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694