[linux-network] Re: gprs baglanti problemi

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Fri 10 Jan 2003 - 16:31:49 EET

10 Jan 2003 15:16 EET tarihinde yazmışsınız:

> Merhaba,
> ethernet karti ip probleminden kastettiginiz nedir bilemiyorum ama ayni
> makinada windows'ta gprs baglantisi yapilabildigi dusunulurse, "yapilamaz" bir
> sey oldugunu sanmiyorum.

Windows'ta COMx: Portlarini Sniff edebilirsin. Download.com vs. biraz kurcalarsan saniyorum bir kac shareware bulma imkanin olur. Bunlarla, modeme verilen komutlari gorme sansin var.

Bir diger cozumde su olabilir, eger sniff edemiyorsan. Bir ara cross kablo (RS232) kullanarak Windows'u Linux'a bagla. Linux'un diger seri portundan da modeme bagla. Boylece, Windows'un modeme yazdiklarini ttySx'lerden okur, otekine yazarsin. Eger bulamazsan, Pazartesi Malatya'da yukleniriz bu ise.

Saygi ve sevgiler..