[linux-network] Re: gprs baglanti problemi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 10 Jan 2003 - 12:29:32 EET

Merhaba,

Wed, 8 Jan 2003 13:36:46 +0200 tarihinde "Bora Eresici (TC-CC-HAL)"
<Bora.Eresici@global-bilgi.com.tr> yazdi:

BE> Problemle ilgili ufak birkac bilgi edindim, ericsson musteri
BE> hizmetleri =
BE> ile gorusmeyi deneyebilirsiniz (0212.473177.77) cunku ;=20
BE> Daha once com 4 portunda problem =E7iktigina dair bil bilgi alsmistik. =
BE> saniyorum bu islem linux te problem yaratiyor. Simdi gerekli script(ki =
BE> bilemiyorum bu konuda bilgim yok) kuruldugunda o hata PPP link protocol =
BE> hatasi benzeri olmus.Bu gibi probllemler isletim sistemi i=E7in firma =
BE> yani cihaz =FCreticisi tarafindan piyasaya s=FCr=FClen modem driver lari =
> [...]
Surucuye gercekten gerek var mi? Normal bir modem gibi islemiyor mu?

Windows'taki program gordugum kadariyla ekstradan sadece telefonda ayar
yapiyor. Yani telefon uzerinde kendinizin telefon tuslari ile yapabileceginiz
ayarlari (apn, profile, vs) bilgisayardan yapiyorsunuz. Hazir gelen init
script'ler ve bir telefon cevirme programi var. "Surucu" babinda bir sey yok
aslinda.

Finlandiya'da bir howto buldum, ericsson icin calisan iki amca hazirlamis ama
howto ile ilgili ericsson'dan herhangi bir bilgi gelmedigini, kendilerinin de
isyerlerinde ogrendikleri herhangi bir bilgiyi kullanmadiklarini belirtmisler.
Oradaki onerileri deneyecegim.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694