[linux-network] rsync ve ssh

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Thu 09 Jan 2003 - 22:54:14 EET

Merhaba,

2 linux box arasinda birbirini yedekleyecek bir duzenek kurdum.=
 ssh
uzerinden rsync calistiriyorum duzenli olarak. Ilkinin calismasi=

uzun surmustu, ama sonra incremental aldigi icin oldukca etkili
calisiyor.

Yapmak istedigim seye gelince: bunu cron job olarak ayarlamak
istiyorum otomatik calisacak sekilde. Ama ssh baglantisi uzerinde=

benden sifre istedigi icin bunu yapamiyorum.

Guvenligi etkilemeden bunu yapabilmemin bir yolu var mi?
ssh uzerinden rsync'i cronjob olarak ayarlayaqbilir miyim?

rsync -arvz -e ssh otherserver:/ /yedek/.